Prohledejte tento blog

čtvrtek 21. srpna 2014

Je libo trochu strachu? S Asylum žádný problém!


Pokud se rádi bojíte, tak zkuste novou knihu od nakladatelství Jota!
Vítejte v Asylum!

Hned v úvodu - pardon, pardon a ještě jednou velké PARDON, že jsem teď přes léto blog trošku zanedbávala. No...trošku je slabé slovo. Ale však to znáte - léto, sluníčko - a člověk má hned úplně jiné starosti. Ale upršené počasí mě vrátilo zpět do reality a ke čtivu :-)

Do ruky se mi dostala nová kniha od nakladatelství Jota s názvem Asylum. Okamžitě jsem se pustila do čtení a za pár hodin jsem ji zhltla doslova jedním dechem.
Už ta obálka! Je nádherná! Je to přesně ten styl obálek, který miluju! A pokud patříte k fanouškům Sirotčince slečny Peregrinové (kterému mimochodem teď vyšel už druhý díl - více info zde: www.jota.cz), tak Vás mohu ujistit, že tato knížka je mu podobná nejen obálkou, ale uvnitř najdete také spoustu děsivých černobílých fotografií.

A děj? Středoškolák Dan Crawford se přes léto účastní kurzu pro nadané studenty - v budově bývalé psychiatrické léčebny. Krátce po příjezdu zde poznává nové přátele Abby a Jordana a všichni postupně začínají prozkoumávat tajuplnou budovu, která se jim na pár týdnu stala domovem, a jejíž minulost není právě nejrůžovější. Brzy poznávají, že její historie je bohužel ještě strašnější, než si vůbec kdo dovede představit...

Můj názor - pokud jste zvyklí na horory od Kinga, tak Vám Asylum bude možná připadat jako pohádka na dobrou noc, ale každopádně - pro Vás méně "otrslé" - bude se Vám to líbit! To mi věřte!
A bát se budete taky! Do kalhot si sice nenaděláte, ale cestu v noci na záchod si asi nejspíš budete dlouho rozmýšlet :-)

Knihu Asylum napsala mladá autorka Madeleine Rouxová, v roce 2014 ji vydalo nakladatelství Jota (www.jota.cz) , počet stran 304 a v knihkupectvích zakoupíte za 368Kč.

Přeji Vám pěkné strašidelné čtení! Hůůůůůůůůůůůůůůůůůů!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Všech komentářů si velmi vážím.